
Van 19.30 tot 22.30
€ 8,00 incl. 1 drankje en hapjes
Direct naar de praktische informatie en het aanmeldformulier.
Ondernemende vrouwen ... pakken uit!
Met: zes inspirerende vrouwen op de zeepkist,
een goededoelenmarkt en netwerken.
Op de zeepkist
Eén langere en vijf korte presentaties van inspirerende vrouwen. Zij vertellen over hun passie en hun werk. Alle zes zetten zij zich er voor in het leven van anderen een stukje beter te maken. Wat drijft ze? Waarom doen ze wat ze doen?
Programma
- - Sippy Tigchelaar - hoofdgast
o.a. voormalig topsporter, bijna 25 jaar werkzaam geweest bij Omrop Fryslân,
maakt mediaproducties en is voorzitter afd. shorttrack KNSB - - Marga Kuipers
consultant klantbeleving bij QPers Consult - - Gonneke Haaksma
uitvaartondernemer bij Haaksma & De Haan Uitvaart - - Hermanna Kuiper
voorzitter De Skulp, centrum voor leven met kanker - - Jocyta Agricola
inspireert mensen op het gebied van duurzaam leven - - Anna Petra van der Wal
initiatiefnemer en voorzitter Stichting Speelgoedbank Heerenveen
Goededoelenmarkt
- - Stichting Speelgoedbank Heerenveen
- - Studentenproject Nepal
- - Babykledingruilbeurs
- - Van de wereld (vh. Wereldwinkel Heerenveen)
- - Stichting MHIVN (o.a. microkredietprojecten vrouwen Vietnam)
Direct naar de praktische informatie en het aanmeldformulier.
De ondernemende vrouwen
- - Sippy Tigchelaar
Sippy vertelt over leefstijl en het maken van keuzes. Als oud-topsporter houdt ze van bewegen, het is verankerd in haar leefstijl. Inmiddels is het gericht op gezondheid in plaats van prestatie. Haar nieuwe uitdaging, leefstijlcoach, past daar bij. - - Marga Kuipers
Marga presenteert zich als een 'verbanddoos' voor klanten, medewerkers en bedrijven. Zij vertelt hoe het kan dat bedrijven en medewerkers denken dat ze het goed doen, maar dat klanten dat vaak anders beleven. - - Gonneke Haaksma
Gonneke vertelt aan de hand van een aantal voorwerpen over verandering, toewijding en haar passie voor mensen die afscheid nemen en waarom zij dit werk is gaan doen. - - Hermanna Kuiper
De Skulp organiseert activiteiten voor mensen met kanker en hun naasten. Hermanna vertelt waarom de stichting in het leven is geroepen, wat De Skulp voor mensen met kanker kan betekenen, hoe zij bij De Skulp betrokken is geraakt en wat ze doet. - - Jocyta Agricola
Jocyta vertelt over haar initiatief voor de (kleding)ruilbeurzen die ze organiseert. - - Anna Petra van der Wal
De speelgoedbank zamelt speelgoed in voor kinderen van wie de ouders niet de financiële middelen hebben om cadeautjes te kopen.
Babykledingruilbeurs en speelgoedbank
Babykleding ruilen: je kunt maximaal 10 items ruilen. De kleding moet schoon en heel zijn, niet verwassen én van deze tijd. Maten: t/m maat 92.
Daarna maak je Jocyta erg blij als jongenskleertjes over hebt en die wilt schenken.
De speelgoedbank kun je blij maken met inpakpapier. Geen Sinterklaaspapier, maar gewone rollen vrolijk inpakpapier. Ook is er behoefte aan nieuw speelgoed voor 8-12 jarigen, zowel jongens als meisjes.
Informatie
- locatie hotel Heidehof - Golflaan 1 | 8445 SR Heerenveen
- kosten € 8,00 p.p. incl. 1 drankje en hapjes
- muntjes voor drankjes kun je bij de balie van het hotel kopen à € 2,50 p.st.
- inloop 19.30 uur
- aanvang programma 20.00
Vooraf samen eten
- opgeven via aanmeldingsformulier
- kosten € 17,50 excl. drankjes
- ter plekke te betalen aan hotel Heidehof
- inloop maaltijd: 17.30 uur
- aanvang maaltijd: 18.00 uur
Aanmelden en betalen
1. meld je aan via het formulier onderaan de pagina én
2. maak het bedrag over op NL75 RABO 034 835 4126
- t.n.v. St. de Vrouwenkamer
- o.v.v. 29 november 2019 én je eigen naam
3. let er s.v.p. op dat je beide doet:
het formulier invullen én het bedrag overmaken
Netwerktafel
Voor het netwerken willen we je aandacht vestigen op de ‘Netwerktafel’ waar je presentatiemateriaal over je bedrijf/activiteit kunt neerleggen.
Tot slot
Je inschrijving is definitief wanneer je aanmelding én je betaling binnen zijn.
Als je je hebt opgegeven voor de avond, rekenen we op je komst. Mocht je onverhoopt verhinderd zijn, dan graag even een berichtje naar het secretariaat of een telefoontje naar het secretariaat (tel. 06‑145 765 24).
Vanaf 2013 hebben we voor de duidelijkheid ook annuleringsvoorwaarden beschreven.
Voor de laatste informatie kun je ons ook altijd volgen op Twitter, Facebook of LinkedIn.
Graag tot ziens op vrijdag 29 november!
Groeten,
Froukje, Coby, Anneke, Jos en Anne-Marie
Er zijn 25 plaatsen beschikbaar.