vr 29nov2019

Van 19.30 tot 22.30

in

€ 8,00 incl. 1 drankje en hapjes

Direct naar de praktische informatie en het aanmeldformulier.

 

Ondernemende vrouwen ... pakken uit! 

Met: zes inspirerende vrouwen op de zeepkist,
een goededoelenmarkt en netwerken.

Op de zeepkist 
Eén langere en vijf korte presentaties van inspirerende vrouwen. Zij vertellen over hun passie en hun werk. Alle zes zetten zij zich er voor in het leven van anderen een stukje beter te maken. Wat drijft ze? Waarom doen ze wat ze doen?

Programma

  • Sippy Tigchelaar - hoofdgast
        o.a. voormalig topsporter, bijna 25 jaar werkzaam geweest bij Omrop Fryslân,
        maakt mediaproducties  en is voorzitter afd. shorttrack KNSB
  • Marga Kuipers
        consultant klantbeleving bij QPers Consult 
  • Gonneke Haaksma
        uitvaartondernemer bij Haaksma & De Haan Uitvaart
  • Hermanna Kuiper
        voorzitter De Skulp, centrum voor leven met kanker
  • Jocyta Agricola
        inspireert mensen op het gebied van duurzaam leven
  • Anna Petra van der Wal
        initiatiefnemer en voorzitter Stichting Speelgoedbank Heerenveen

Goededoelenmarkt

 

Direct naar de praktische informatie en het aanmeldformulier.

De ondernemende vrouwen

  • -  Sippy Tigchelaar 
    Sippy vertelt over leefstijl en het maken van keuzes. Als oud-topsporter houdt ze van bewegen, het is   verankerd in haar leefstijl. Inmiddels is het gericht op gezondheid in plaats van prestatie. Haar nieuwe uitdaging, leefstijlcoach, past daar bij.

  • -  Marga Kuipers 
    Marga presenteert zich als een 'verbanddoos' voor klanten, medewerkers en bedrijven. Zij vertelt hoe het kan dat bedrijven en medewerkers denken dat ze het goed doen, maar dat klanten dat vaak anders beleven.

  • -  Gonneke Haaksma 
    Gonneke vertelt aan de hand van een aantal voorwerpen over verandering, toewijding en haar passie voor mensen die afscheid nemen en waarom zij dit werk is gaan doen.

  • -  Hermanna Kuiper 
    De Skulp organiseert activiteiten voor mensen met kanker en hun naasten. Hermanna vertelt waarom de stichting in het leven is geroepen, wat De Skulp voor mensen met kanker kan betekenen, hoe zij bij De Skulp betrokken is geraakt en wat ze doet.

  • -  Jocyta Agricola
    Jocyta vertelt over haar initiatief voor de (kleding)ruilbeurzen die ze organiseert.  

  • -  Anna Petra van der Wal 
    De speelgoedbank zamelt speelgoed in voor kinderen van wie de ouders niet de financiële middelen hebben om cadeautjes te kopen.

Babykledingruilbeurs en speelgoedbank

Babykleding ruilen: je kunt maximaal 10 items ruilen. De kleding moet schoon en heel zijn, niet verwassen én van deze tijd. Maten: t/m maat 92.
Daarna maak je Jocyta erg blij als jongenskleertjes over hebt en die wilt schenken.

De speelgoedbank kun je blij maken met inpakpapier. Geen Sinterklaaspapier, maar gewone rollen vrolijk inpakpapier. Ook is er behoefte aan nieuw speelgoed voor 8-12 jarigen, zowel jongens als meisjes.

Informatie

- locatie hotel Heidehof - Golflaan 1 | 8445 SR Heerenveen

- kosten € 8,00 p.p. incl. 1 drankje en hapjes

- muntjes voor drankjes kun je bij de balie van het hotel kopen à € 2,50 p.st.

- inloop 19.30 uur

- aanvang programma 20.00

 

Vooraf samen eten

- opgeven via aanmeldingsformulier

- kosten € 17,50 excl. drankjes

- ter plekke te betalen aan hotel Heidehof

- inloop maaltijd: 17.30 uur

- aanvang maaltijd: 18.00 uur

 

Aanmelden en betalen 

1. meld je aan via het formulier onderaan de pagina én
2. maak het bedrag over op NL75 RABO 034 835 4126
    - t.n.v. St. de Vrouwenkamer
    - o.v.v. 29 november 2019 én je eigen naam
3. let er s.v.p. op dat je beide doet:
    het formulier invullen én het bedrag overmaken

 

Netwerktafel
Voor het netwerken willen we je aandacht vestigen op de ‘Netwerktafel’ waar je presentatiemateriaal over je bedrijf/activiteit kunt neerleggen.

Tot slot
Je inschrijving is definitief wanneer je aanmelding én je betaling binnen zijn.

Als je je hebt opgegeven voor de avond, rekenen we op je komst. Mocht je onverhoopt verhinderd zijn, dan graag even een berichtje naar het secretariaat of een telefoontje naar het secretariaat (tel. 06‑145 765 24).
Vanaf 2013 hebben we voor de duidelijkheid ook annuleringsvoorwaarden beschreven.

Voor de laatste informatie kun je ons ook altijd volgen op Twitter, Facebook of LinkedIn.

Graag tot ziens op vrijdag 29 november!

Groeten,
Froukje, Coby, Anneke, Jos en Anne-Marie

 

Meld je aan

Aantal gewenste plaatsen:

Vergeet niet direct de bijdrage over te maken. Pas als die binnen is, is je aanmelding definitief.

Los de som op (zodat we weten dat je geen robot bent): 5 + 5 =

Verzend de registratie informatie naar je emailadres.

Enter the word YES in the box:
Validating payment information...
Waiting for PayPal...

Er zijn 55 plaatsen beschikbaar.